Exposicions / Retrospectiva d’Isidre Mercadé

Retrospectiva d’Isidre Mercadé

Del 21 de Setembre al 22 de Octubre de 2012

Descripció

El dia 20 d’octubre de 1962, ara farà 50 anys, l’Isidre Mercadé va inaugurar a l’Institut d’Estudis Ilerdencs una exposició de pintures que tenien en comú que a totes s’hi representava la Plaça de l’Ereta.

Espai Cavallers Gallery

D’aquella exposició la família de l’artista només en conserva una obra que es pot veure actualment a l’exposició retrospectiva que presenta la Galeria Espai Cavallers fins a finals del mes d’octubre.

D’acord amb la família de l’artista i per commemorar aquesta coincidència pel que fa el cinquantenari d’aquella exposició a l’IEI, totes aquelles persones que el dia 20 d’octubre adquireixin una de les obres de l’Isidre Mercadé exposades a la Galeria Espai Cavallers gaudiran d’un descompte del 25 per cent sobre el preu.

Com a cloenda d’aquesta commemoració, el dilluns dia 22 d’octubre a les 8 del vespre es farà una visita guiada a càrrec del fill de l’Isidre Mercadé, a la que hi assistiran els Amics de la Seu Vella.

 

Per a més informacio sobre l'artista Isidre Mercadé, a Espai Cavallers Gallery, Lleida.

Llegir més

Obres

Actualment no hi ha cap obra disponible d'aquesta exposició.